25 Eylül 2007 Salı

Mutluluk Alıştırması


…………………………………… da çok mutlu hissettim.

Benim için mutluluk ……………………………………..

Mutlu olduğumda ……………………………………….. yaparım.

Mutlu olmak için ………………………………………….. gerekiyor.

En mutlu anım ……………………………………………………….

Mutluluğu vücudumun …………………………………. ‘da hissederim.

Mutlu olunca …………………………………….. da olurum.

Mutluluk …………………………………….. rengidir.

Mutluluk bir şehir olsaydı …………………………… olurdu.

Mutluluk bir şarkı olsaydı …………………………….. olurdu.

Mutluluk bir kıyafet olsaydı …………………………… olurdu.

Mutluluk bir koku olsaydı ……………………………… olurdu.

Bana çok uyan bir laf vardır., kim söylemiş bilmiyorum. “Yıldızlara baktığımda mutlu oluyorum ama mutsuzken yıldızlara bakmak aklıma gelmiyor”


Yukarıdaki alıştırma ile mutluluğun sizin için ne anlama geldiğini anlayacaksınız. Boşlukları doldurduktan sonra bu konuyla ilgili bir paragraf yazın. (yazmayı sevmeyenler gece uyumadan önce bu alıştırmayı düşünebilirler) Mutsuz hissettiğinizde cevaplarınızı düşünerek o histen çıkmanız için ne yapmanız gerektiğini bulabilirsiniz.
Bu alıştırmaya ek olarak sizi mutlu eden olayların listesini yapabilirsiniz.

Hiç yorum yok: