27 Ocak 2008 Pazar

Sihirli Değnek Alıştırması

Gece siz uyurken bir mucize oldu ve tüm problemleriniz çözüldü ve tüm isteklerinizi yerine geldi:

O günün farklı olduğunu ilk ne zaman hissedersiniz?


O gününüz nasıl geçerdi?


Yanınızda kimler var?


Yanınızda kimler yok?


Hayatınızda yok olan ve sizi rahatlatan temel olay/kişi nedir/kimdir?




Cevaplarınızı kağıt üzerine yazdıktan sonra şu anki düşünceleriniz hakkında bir paragraf yazın. Sonra aşağıdaki soruları cevaplayın.

Esas problem nedir?



Problemin yok olması için kim harekete geçmelidir?



Harekete geçmek için 10 adımlık yol planı nedir?


2 yorum:

B. dedi ki...

Size güncedeki yazılarınıza yorum yapmadan nasıl ulaşabilirim? Zaman zaman ulaşmam gerekebileceğini düşünüyorum, iletişim için e-mail adresiniz yeterli olur.
Yahoo'da egitimdekariyer adlı bir mail grubumuz var, orda güncenizin linkini yayınlayabilir miyiz? İnternette günce oluşturmanız olabildiğince çok insana ulaşmak istediğinizi gösteriyor olabilir ama ben yine de sormak istedim.

YAP dedi ki...

Merhaba Berna;

Bana uayas(ad)firenze.com.tr adresinden ulaşabilirsin. Spam e girmemesi için mail adresimi bu şekilde yazıyorum :)
Blogun linkini ve blogdan alıntıları istediğin gibi kullanabilirsin. Benim amacım zaten paylaşmak.
Sevgilerimle