13 Nisan 2008 Pazar

Mektubunuz var!

En son ne zaman mektup aldınız? Posta kutusundaki faturaların, e postadaki forwardların dışında. Tamamen size özel ? Bugün bir mektup alacaksınız.

Önce aşağıdakilerden birini seçin;

Göz
Kulak
Burun
Dudak (ağız)
Eller
Ayaklar
Kalp
Göbek
Dizler


Seçtiğiniz organınızın ağzından kendinize bir mektup yazın. İster uzun ister kısa, içinizden geldiği gibi. Ne anlatmak isterseniz anlatın.

Yazdıktan sonra kısa bir paragraf (veya isterseniz uzun) mektuba cevap yazın.
Yazdığınız 2 mektubu önünüze koyun. Size ne anlatıyor?

Örnek:

Sevgili Ben;

Ben senin sol gözünüm. Uzun zamandır kızararak ilgini çekmeye çalışıyorum ama sen
Bana sadece sinirleniyorsun.Sen sinirlendikçe ben de olur olmaz yerlerde göz yaşlarımı
Bırakıyorum. Tek isteğim benim farkıma varman. İşte bu yüzden sana yazmaya karar verdim.

Sürekli ışıklı ekranlara bakmandan bıktım. Ya bilgisayara ya Televizyona bakıyorum. Birazcık gerçe renkler görmek istiyorum. Mavi deniz, yeşil ağaçlar, gri kedi görmek istiyorum. Birde birazcık daha çok dinlenmek istiyorum geceleri. Biraz erken uyusak mesela!!

Bu isteğimi duymazlıktan gelirsen kızarmaya ve ağlamaya devam edeceğim. Hatta kiracı aldığım lenslerini de çıkartabileceğimi bilmeni isterim.

Sevgiler

Sol Gözün

Cevap

Sevgili Sol gözüm;

Uzun zamandır senin farkındayım. Hatta kendini pek unutturmuyorsun. Seninle bir anlaşma yapalım. Haftada bir gün gri ekrana hiç bakmayalım bir de her gün yarım saat erken uyuyalım. Eğer hala kızarmaya devam edersen ne yaparız bilemiyorum.

Sevgiler

Ben

Sonuç: Haftada bir gün doğada geçirmek için bir plan yapıldı bile şimdi önemli olan
Veirlen sözlerin tutulması.

Eğer sizde mektuplarınızı bana göndermek isterseniz yorum kısmına yazabilirsiniz.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

günaydın
bu yazıyı yazdığınızın üzerinden çok zaman geçmiş.fakat ben yeni keşfettim. Bu blog süperrrrrr.
tam bana göre. hele mektup yazma fikri harika.Sabah enerjisi fikri de süper.bugün bu bloğu açtığım için çok şanslıyım
Sevgiler
www.anilarvemutfagim.blogcu.com