21 Ocak 2008 Pazartesi

2007 Bilançosu

Geçtiğimiz yıl nasıl bir yıldı sizin için bunu kağıda dökmeye ne dersiniz?

-Geçen yıl kazandığınız başarılar nelerdi? Kişisel ve iş yaşamınızdaki?

- Karşılaştığınız engeller var mıydı? Bunlar hala engel halinde duruyor mu yoksa onları aştınız mı? Eğer aştıysanız ne yaptınız? Sadece zaman geçmesi yetti mi yoksa kişisel çabalarınızla mı oldu?

-2007 yılında hayatınızı değiştiren olaylar var mı? Bunlar neler? Bu olayları düşündüğünüzde ilk yaşadığınız an hissettirdikleri ile ile şimdi hissettikleriniz arasında fark var mı?


- 10 kelime ile 2007'yi anlatın.

- 2008'in 2007'den daha iyi geçmesi için neler yapmalısınız?
20 maddelik bir liste hazırlayın !

2 yorum:

B. dedi ki...

Tekrar merhaba,
Yorumuma yazdığınız cevapla iyi olduğunuzu öğrendiğime sevindim.

Sitenizin arşivini elimden geldiğince taramaya çalıştım ama "doğru eş seçme" ile ilgili bir yazınızı bulamadım. Bununla ilgili bir çalışmanız var mı? 25 yaşında bir üniversite öğrencisi olarak, eş seçerken akıl ve duyguları nasıl dengelemeliyiz, farklı din ve milliyetlerden olan adaylara nasıl bir yaklaşımımız olmalı, bunların cevapları sizin birikiminizden nasıl süzülür merak ettim. Yorumuma bıraktığınız cevap için de teşekkürler, sağlık ve canlılık dolu günler sizin olsun.

YAP dedi ki...

Sevgili Berna;
Doğru eş seçme bence kişisel bir konu. Öncelikle karşımızdakinin insan olması önemli ama sadece 2 kişinin değil 2 ailenin de birleşeceğini ve bunun huzurlu bir şekilde olması gerektiğini düşünüyorum.
Hayatı bir kurala veya formüle koymak çok zor özellikle duygular işin içine girdiğinde. Keşke öyle bir formül olsa :):):)
Benim sana önerim hem akıl hem de duygusal süzgeçi kullanman.
Bu konuyu aklımın bir köşesine yazıyorum belki bakarsın burada yazarım :):)
Sevgilerimle