14 Temmuz 2008 Pazartesi

Mutluluk Şarkıları

Canınızın çok sıkıldığı içinizden birşeylerin yüreğinizi burktuğu, göğsünüze fil oturan günleriniz var mı? İşte o günler için bir alıştırma...

Dinlediğiniz zaman kendinizi mutlu hissettiğiniz bir şarkı var mı? Ne zaman duyarsanız duyun dudaklarınıza bir gülümseme yayan. O şarkıları hangi sıklıkta dinliyorsunuz? Canınız sıkkınken aklınıza o şarkıları dinlemek geliyor mu? Hergün dinleseniz her gün mutlu olmaz mısınız?

Şimdi elinize bir kağıt kalem alın ve dinlerken sizi mutlu eden şarkıları listeleyin. Sonra kendinize bir CD, kaset veya playlist yapın. Kendinizi kötü hissettiğiniz anlarda çalın. Moralinizin birden yükseldiğini, kendinizi daha iyi hissettiğinizi göreceksiniz.

İşte benim örnek listem

Amelie Sound Track
Rüzgar Kenan Doğulu
I will survive
Strong Enough
Chiling Gotan Project
O beni prenses peri sanıyor Nil Karaibrahimgil

Şimdi elinize kağıt kalemi alın ve listenizden bir şarkı seçin. O şarkıyı dinleyince neden mutlu hissettiğinizi yazın. Bir anısı mı var? O anıyı yazın. O gün kendinizi hayal edin. Saçınız nasıl, kıyafetiniz nasıl? Sİz mutluyken nasılsınız?

6 yorum:

Adsız dedi ki...

Benim mutluluk şarkım ''Love'' şarkısıdır. Ne zaman duysam içim içime sığmaz.

Adsız dedi ki...

sen nasıl dünya şekeri bir insansın yahu..

öperim gıdından.

www.misssgibi.com

Adsız dedi ki...

zeyaaaa:) ben yasaklıyım diye giremiyodum ne zmandır.kardeşimdeydim bi fırsat giredyim nete dedim hemen YAP a geldim son yazılarından copy aldım sonra okuycam vaktim yok. ama not yazayım dedim..sevgilerimleee:)
kim miyim..guzela..karmancormancı:)

Cocukla Cocuk dedi ki...

oturdum düşndüm beni en mutlu eden şarkıları ve tabi duygulandıran...yıllar öncesine gittim sonra beş yıl sonrasına ve tekrar daha öncesine...geçmişim de ufak bir gezinti yapmış oldum...teşekkürler :))))

L@L dedi ki...

sıkıcı bir sabah.bu şarkı listesi oluşturma önerisi çok hoşuma gitti. şimdi alıyorum kalemimi bakalım hafızam beni nerelere götürecek.

sevgiler

mrve

Goksu dedi ki...

Aaa , Amelie beni de cok mutlu ediyor.Ben bunu hep tersini uyguluyordum, uzgun oldugumda aglamaktan kosuldugum sarkilar olarak:)

Opuyom kocaman:)